Welkom op de website van Blue ICT. Vragen? Meer weten over onze oplossingen die werken? Altijd welkom om een kop koffie te drinken. Neem gerust contact met ons op!

0
+
opdrachten afgerond
0
jaar ervaring in ICT
0
+
pc’s onderhouden
0
dagen per week open

Blue ICT is
  • flexibel
  • actief
  • dichtbij
  • persoonlijk
  • technisch
  • toegankelijk
  • betrokken
en heeft een passie voor ICT

Inventariseren
Migreren
Onderhouden
Ons werk

Ons vakgebied

Windows netwerken

Netwerken die met Windows Server als basis werken

Voip telefonie

Moderne zakelijke telefonie die flexibiliteit, kwaliteit en kostenbesparing meebrengt

Lokale netwerken

Uw netwerk geheel in jullie eigen pand ondergebracht

VDSL, glasvezel en kabelinternet

Snelle internetverbindingen met capaciteit om te groeien

Cloud omgevingen

Opslag en diensten worden ondergebracht in een beveiligd datacenter

Exchange server

Samenwerken met collega's in email, agenda, contacten en taken

Hybride omgevingen

Een eigen netwerk gecombineerd met een cloudomgeving

Beveiliging

Oplossingen die hackers, virusaanvallen en spam voorkomen

en meer...

Bescherming van bedrijfsgegegevens bij rampen, fouten of uitval van apparatuur

Transparantie in ICT kosten door het afspreken van vaste beheersafspraken

Nieuwe apparatuur, installatie op locatie en onderhoud bij 1 partij ondergebracht


Actuele berichten

23-09-2016 15.30 uur: Landelijke storing DSL netwerk (update)
Update: Verbindingen zijn weer hersteld. Mocht u nog geen verbinding hebben: Haal uw modem 20 secondes van de stroom. Wacht daarna 2 minuten totdat de modem weer een verbinding heeft opgebouwd. Start uw pc / voip telefoon opnieuw op. Als hierna de verbiniding nog niet werkend is, bel svp met onze helpdesk. Telefoonnummer 0229-744062.

23-09-2016 13.00 uur: Landelijke storing DSL netwerk (nieuw)
Impact: DSL verbindingen van verschillende aanbieders vallen weg. Hierdoor kunt u geen internetverbinding gebruiken en vallen voip-toestellen uit.
Oorzaak: De storing wordt veroorzaakt door een probleem in het KPN netwerk. Verschillende providers zijn hierop aangesloten.
Verwachting oplossing: KPN heeft gecommuniceerd dat oorzaak bekend is en dat verwacht wordt dat dit rond 15.00 uur opgelost is.

Wat relaties zeggen