WAT VRAGEN WIJ VOOR VOOROPLEIDING OF ERVARING?

- Meer dan gemiddelde interesse in ICT, Windows en computerapparatuur.

- ICT opleiding is niet noodzakelijk. Wel ervaring met computer, onderdelen, Microsoft Office, wifi, kleine netwerken.

- In staat om zelf technische dingen online op te zoeken.

- In staat nieuwe dingen uit te zoeken en te leren.

- Spreken en typen in Nederlandse taal.

ENTHOUSIAST? LATEN WE KENNISMAKEN!

Wil je deel uitmaken van ons unieke bedrijf en herken je jezelf in bovenstaand profiel? Mail dan z.s.m. een korte mail met je cv en je beschikbaarheid naar jacco@blueict.nl.

Voor vragen kun je contact opnemen met Jacco Komijn: 0229-744060.

ALS ICT JE PASSIE IS, KOM JE BIJ ONS TOT JE RECHT

BESCHIKBARE VACATURES

Junior supportmedewerker

Als junior supportmedewerker werk je het grootste deel vanuit ons kantoor in Zwaag. Je krijgt supportverzoeken van onze klanten binnen per telefoon en per mail. Je maakt een ticket aan en probeert de klant zo goed mogelijk te helpen. In veel gevallen kunnen we met Teamviewer meekijken met het scherm van de klant om het probleem te zien. Als het probleem bekend is kun je dit meestal direct oplossen. Als het probleem nieuw is kun je dit opzoeken in onze kennisdatabase of online. Voor grotere problemen kun je de opdracht doorzetten naar een collega van de afdeling Tweedelijns.

ALS ICT JE INTERESSE IS, KOM JE BIJ ONS TOT JE RECHT

Ons bedrijf kenmerkt zich als een open en platte organisatie waar gezelligheid en opendeuren policy vooropstaan. Wij hechten er veel waarde aan dat onze medewerkers met plezier naar hun werk komen. Dit is terug te zien in de manier waarop wij met elkaar willen samenwerken.

WAT KUN JE LEREN?

Je kunt veel dingen leren maar dit hangt ook af van de al aanwezige kennis bij jou, je eigen inzet en hoe snel je kunt leren. Wij bieden een breed pakket aan diensten aan voor zakelijke klanten en deze producten komen dagelijks voorbij: Microsoft365/Office365, Windows Server omgevingen, voip, glasvezelverbindingen, vpn tunnels, zakelijk wifi, beveiliging, SSL, enz.


Foto: Servicedesk Blue ICT waar dagelijks storingen en opdrachten binnen komen. Supportmedewerkers kunnen in ruim 80% van de gevallen deze verzoeken meteen afhandelen. Indien nodig worden deze doorgezet naar een medewerker tweedelijns.

WAT GA JE DOEN?

Taken zijn afhankelijk van de projecten en de opdrachten die op dat moment worden uitgevoerd voor klanten.

- Meewerken op de supportdesk.

- Telefonisch support geven aan zakelijke klanten.

- Het oplossen van storingen in computers en laptops.

- Op afstand inloggen op computer van de klant om probleem te zien.

- Problemen opzoeken in onze eigen kennisdatabase, via website leverancier of via andere websites.

- Aanmaken nieuwe gebruikers in een Microsoft 365 omgeving.

- Aanpassen van rechten van gebruikers.

- Het vervangen van onderdelen en het installeren van nieuwe software.

- Het maken van netwerkschema’s van netwerken van klanten.

- Betrokken worden in ICT voor grote evenementen zoals Dance Valley.

DOORGROEIMOGELIJKHEDEN

Heb je je ICT skills op niveau kunnen brengen en past je manier van werken bij ons bedrijf? Dan praten we graag met je om verder te komen.

Wij helpen je graag om bijvoorbeeld je certificering voor Microsoft 365 te halen. Hiermee kun je onze klanten nog beter helpen en kun je dus meer en ingewikkeldere opdrachten doen. Certificering is een investering in jezelf en is altijd gekoppeld aan een salarissprong.

Een Microsoft 365 certificaat is al te halen door 1 (Engelstalig) boek door te nemen. Uiteraard zijn er ook andere tools online (video’s enzovoort) om op je eigen manier deze skills te leren.


Foto: Miguel Madeira die inmiddels al meerdere jaren in dienst is. Verantwoordelijk voor vele projecten zoals bijvoorbeeld hier een VR-opstelling die getest wordt in opdracht van Grando Keukens.

Video: Verwisselen van een defecte harddisk van een HP Proliant server. Omdat de disks dubbel uitgevoerd zijn en hot-swappable zijn, kunnen we een kapotte harddisk verwisselen zonder dat de klant hoeft te stoppen met werken.

MOGELIJKHEDEN VOOR HET VERDER ONTWIKKELEN VAN JE SKILLS

Wij investeren graag in kennis en stimuleren bij alle medewerkers om je certificering te halen voor jouw vakgebied. Ook voor beginnende ICT-ers bieden we mogelijkheden om certificaten voor Microsoft 365, Windows server, Microsoft Azure, voip, PHP, enzovoort.

Certificering aan je bestaande ICT-kennis toevoegen zal je onderscheiden van andere ICT-ers in deze regio. Ben je echt gemotiveerd en kun je zelfstandig leren dan praten we graag met je over jouw toekomst en over jouw certifcering waarbij wij de kosten van het certificaat voor onze rekening kunnen nemen.

WAT BIEDEN WIJ?

Allereerst bieden wij een leuk en flexibel team om mee samen te werken! We bieden uitdagend en betekenisvol werk, waarbij je echt het verschil kunt maken voor de klant. Je krijgt een eigen klantenbase waarbij jij de verantwoordelijke bent voor de ICT-omgeving van die bedrijven.

Je komt te werken in een bedrijf waar de lijnen kort en persoonlijk zijn. Daarnaast is er ruimte voor (door)ontwikkeling en we hebben jaarlijks een te besteden budget voor jou voor het behalen van certificeringen. Je collega’s zijn bereid een stapje harder te lopen voor elkaar. Er is veel ruimte voor eigen inbreng.

We bieden een jaarcontract gevolgd door een vast contract voor 40 uur per week. Je salaris is marktconform. Daarnaast hebben we goede arbeidsvoorwaarden; je bouwt 8% vakantietoeslag op, volledige reiskostenvergoeding, er zijn diverse mogelijkheden op fiscale uitruil, zoals aanschaf van een fiets of auto van de zaak.

Ook erg prettig: je kunt gratis parkeren voor de deur.

Wij hebben een enthousiast kleinschalig team en doen regelmatig activiteiten zoals paintball, uit eten, lasergames, barbecue en meer. Uiteraard ben je samen met een vriend/vriendin en/of je partner ook welkom op de evenementen waar we bij betrokken zijn. Ook als je die dag niet gaat werken op het festival, nodigen we je graag uit – als dit past in jouw muziekvoorkeur - om het evenement als bezoeker mee te maken.

VOOR WAT VOOR BEDRIJVEN WERKT BLUE ICT?

Wij werken voor zakelijke klanten in allerlei verschillende branches. Denk hierbij aan uitzendbureaus, advocatenkantoren, fabrieken, groothandels, winkels, festivals, restaurants, enzovoort. Elk bedrijf is uniek en elk bedrijf verwacht een unieke oplossing. Jij bent onderdeel van die oplossing. Wij hebben een sterke focus op de eigen regio. Vrijwel 90% van deze klanten bevindt zich in Noord Holland. Hoewel onze klanten heel afwisselend zijn hebben ze 1 ding gemeenschappelijk: Ze hebben support nodig op hun Windows netwerken en dat regelen wij voor ze.

DANCE VALLEY FESTIVAL

Al meer dan 10 jaar zijn we als ICT-partner betrokken bij Dance Valley festival in Spaarnwoude: pin automaten aansluiten via satelliet, aankoppelen op glasvezel van andere leveranciers, wifi voor ticketscanners, netwerkkabels, faciliteiten voor crew, en veel meer.

GROUND ZERO FESTIVAL

Ground Zero festival is het enige nacht-hardcore festival in Nederland (Bussloo). Vanaf de eerste editie zijn we erbij geweest voor een breed pakket aan diensten.

RESTAURANT VANDAAG - AMSTERDAM

Restaurant Vandaag is het grootste restaurant in Amsterdam en is de eerste geweest van de Nederlandse all-you-can-eat formule. Met meer dan 400 zitplaatsen en dubbele shifts kunnen meer dan 20000 gasten maandelijks terecht. En ook voor de vestigingen in Utrecht en Breda leverden wij de ICT-omgeving.

CAFÉ VRIJDAG - AMSTERDAM

Café Vrijdag op de Amsteldijk in Amsterdam is 1 van de grootste cafes in Nederland. Wij leverden spatzuiver Ruckus wifi dat niet alleen binnen in de zaak werkt maar zonder onderbreking blijft werken als de bediening naar buiten loopt en zelfs als ze letterlijk de weg oversteken om hun klanten op het terras aan de overkant te bedienen.

RESTAURANT IJVER - AMSTERDAM

De NDSM is een bekende evenementenlocatie in Amsterdam Noord en heeft tevens ruimtes voor creatieve galerieen. 3 ondernemers staken vlak voor de corona-pandemie hun nek uit om een nieuw concept horeca hier neer te zetten en investeerden enkele miljoenen om een uniek pand binnen in de NDSM-hal te bouwen. Wij kregen de opdracht alle ICT zaken te regelen. IJver is een drukke horeca locatie met uitdagingen op het gebied van wifi dat door meerdere dikke muren terminals moet verbinden.

INDOOREVENEMENTEN

Bij tientallen indoorevenementen zoals Go Apres Ski, Beatloverz, Chateau techno, kickboxgala’s, beurzen, enz. zijn we inmiddels betrokken geweest voor ICT-diensten. Vaak wordt hierbij gevraagd samen te werken met andere partijen zoals de ICT-afdeling van Ahoy Rotterdam, Ticketscript, Paylogic, Loc7000, IQPass en vele andere specialisten.

ZAKELIJK GLASVEZEL

Vanaf 2018 zijn we betrokken geweest bij de verkoop en aansluiting van ondernemers in West-Friesland op glasvezel. Samen met meerdere andere Hoornse ICT-bedrijven heeft Art-of-Automation een eigen glasvezelnetwerk uitgerold over de bedrijventerreinen in Hoorn en omgeving. Blue ICT is in 2018 begonnen met de verkoop van aansluitingen en heeft als 1 van de actievere partners inmiddels een grote set ondernemers in deze regio op snel glasvezel kunnen aansluiten.