Extra diensten

Bovenop onze Voip-pakketten Basic, Business en Professional kun je extra diensten aan je Voip-omgeving toevoegen.

Wachtrijfunctie

• Maximaal 25 tot 525
• Welkomstbericht
• Wachtmuziek
• Comfort messages

Vanaf € 3,00 per maand

Call forwarding

• Selectief doorschakelen op basis van tijdschema
• Altijd doorschakelen
• Doorschakelen bij geen gehoor
• Doorschakelen bij in gesprek

Vanaf € 5,00 per maand per optie & € 10,00 eenmalig

Call Center Agent

• Overzicht en een sturing van de lopende gesprekken
• Overzicht van wachtrijen, contacten en collega’s (beschikbaarheid)

Vanaf 12,00 per maand

Fax naar email

• Inkomend faxbericht in je mailbox ontvangen
• Kopie naar een tweede mailbox

Vanaf € 5,00 per maand


Onbeperkt bellen

• Voor een vast bedrag per maand bellen
• Nederlandse vaste en mobiele bestemmingen
• Mogelijk vanaf 5 gebruikers

€ 15,00 per maand per gebruiker

Keuzemenu

• Enkellaags keuzemenu (kies 1 voor, kies 2 voor etc.) waarmee u de beller automatisch naar de juiste afdeling, persoon of voicemailbox kunt laten doorschakelen.
• Maximaal 9 keuzes.
• Keuzemenu met meerdere lagen is optioneel.

Vanaf € 5,00 per maand


CRM integratie

• Integratie van CRM systeem met VoIP telefonie
• Integratie met browser en Microsoft Outlook
• Ruim 20 CRM-pakketten zoals Microsoft Dynamics, AFAS Profit Exact en Salesforce ondersteund.
• De juiste klantkaart automatisch geopend op basis van het inkomende telefoonnummer en bellen vanuit de klantkaart.

Vanaf € 5,00 per maand

Call recording

• Keuze uit 90, 180 of 365 dagen bewaren van gesprekken
• Via een web interface de gesprekken beluisteren.
• Mogelijkheid om gesprekken per e-mail te verzenden
• Altijd opnemen of tijdens gesprek opname starten, pauzeren en stoppen

Vanaf € 5,00 per maand


Call Center Supervisor

• Overzicht en aansturing van lopende gesprekken
• Overzicht van wachtrijen, contacten en collega’s (beschikbaarheid)
• Overzicht en aansturing van gesprekken die in de wachtrij staan
• Call Center rapportages
• Call Center dashboard met real time status van wachtrijen en callcenter-medewerkers
• Beheer van Call Center medewerkers en wachtrijen, bijvoorbeeld gesprekken verplaatsen naar een andere wachtrij, prioriteiten aanwijzen, meelijsteren met lopende gesprekken en deelnemen aan gesprekken.

Vanaf € 18,00 per maand

Receptie

• Monitoren van 8 gebruikersprofielen

Vanaf € 9,50 per maand