Extra diensten

Medewerkers presteren beter als telefonie goed ingericht is

Bovenop onze VoIP-pakketten Basic, Business en Professional kun je extra diensten aan je VoIP-omgeving toevoegen.

Wachtrijfunctie
• Maximaal 25 tot 525
• Welkomstbericht
• Wachtmuziek
• Comfort messages

Vanaf EUR 3,00 per maand

Call forwarding
• Selectief doorschakelen op basis van tijdschema
• Altijd doorschakelen
• Doorschakelen bij geen gehoor
• Doorschakelen bij in gesprek

Vanaf EUR 5,00 per maand per optie en EUR 10,00 eenmalig

Call Center Agent
• Overzicht en een sturing van de lopende gesprekken
• Overzicht van wachtrijen, contacten en collega’s (beschikbaarheid)

Vanaf EUR 12,00 per maand

Fax naar email
• Inkomend faxbericht in je mailbox ontvangen
• Kopie naar een tweede mailbox

Vanaf EUR 5,00 per maand

Onbeperkt bellen
• Voor een vast bedrag per maand bellen
• Nederlandse vaste en mobiele bestemmingen
• Mogelijk vanaf 5 gebruikers

EUR 15,00 per maand per gebruiker

Keuzemenu
• Enkellaags keuzemenu (kies 1 voor, kies 2 voor etc.) waarmee u de beller automatisch naar de juiste afdeling, persoon of voicemailbox kunt laten doorschakelen
• Maximaal 9 keuzes
• Keuzemenu met meerdere lagen is optioneel

Vanaf EUR 5,00 per maand

CRM integratie
• Integratie van CRM systeem met VoIP telefonie
• Integratie met browser en Microsoft Outlook
• Ruim 20 CRM-pakketten zoals Microsoft Dynamics, AFAS Profit Exact en Salesforce ondersteund
• De juiste klantkaart automatisch geopend op basis van het inkomende telefoonnummer en bellen vanuit de klantkaart

Vanaf EUR 5,00 per maand

Call recording
• Keuze uit 90, 180 of 365 dagen bewaren van gesprekken
• Via een web interface de gesprekken beluisteren
• Mogelijkheid om gesprekken per e-mail te verzenden
• Altijd opnemen of tijdens gesprek opname starten, pauzeren en stoppen

Vanaf EUR 5,00 per maand

Call Center Supervisor
• Overzicht en aansturing van lopende gesprekken
• Overzicht van wachtrijen, contacten en collega’s (beschikbaarheid)
• Overzicht en aansturing van gesprekken die in de wachtrij staan
• Call Center rapportages
• Call Center dashboard met real time status van wachtrijen en callcenter-medewerkers
• Beheer van Call Center medewerkers en wachtrijen, bijvoorbeeld gesprekken verplaatsen naar een andere wachtrij, prioriteiten aanwijzen, meelijsteren met lopende gesprekken en deelnemen aan gesprekken

Vanaf EUR 18,00 per maand

Receptie
• Monitoren van 8 gebruikersprofielen

Vanaf EUR 9,50 per maand